בלוג
20 במרץ 2016|
של root|
שיווק דיגיטלי הוא בין הגורמים החשובים ביותר והמשמעותיים ביותר בכל הקשור להצלחה עסקית, בעיקר כשמדובר בעסקים קטנים ובינוניים. גם אם טרם יצא לכם להכיר את הביטוי, אין לנו ספק שיצא לכם להיחשף לכלים שבהם נעשה שימוש במסגרת אפיקי השיווק הדיגיטלי. זאת כיוון שהכוונה במונח שיווק דיגיטלי היא לכל פעולה שיווקית שהיא, המבוצעת באחת מהפלטפורמות הדיגיטליות דוגמת פייסבוק, יוטיוב, גוגל ועוד.
אז אם לאחרונה יצא לכם להיחשף לקמפיין מדליק ביוטיוב, למודעת פרסומת שהופיעה יש מאין בעמוד הפייסבוק שלכם, לקידום אתרים אורגני או למודעה ממומנת שהוצגה בראש רשימת תוצאות החיפוש של גוגל, הרי שיצא לכם להיחשף לכלים שונים הנכללים תחת הגדרת המטריה, שיווק דיגיטלי. במאמר שלפניכם נפרט אודות החשיבות של אפיק שיווק זה עבור ההצלחה של עסקים קטנים ובינוניים.
חשיפה לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים
עם כל הכבוד לאמצעי הפרסום המסורתיים, אין כיום דרך טובה יותר להגיע לקהל לקוחות גדול מאשר השיווק הדיגיטלי. לאורך השנים האחרונות זכינו לראות קמפיינים דיגיטליים שהצליחו לסחוף אחריהם מיליוני גולשים ולהפוך תוך ימים ספורים לשיחת היום.
ניטור כדאיות ההשקעה בזמן אמת
יתרון משמעותי נוסף שיש להזכיר דווקא בהקשר של עסקים קטנים ובינוניים, בא לידי ביטוי ביכולת לנטר את מידת הכדאיות של ההשקעה בזמן אמת בכל רגע נתון. הכוונה היא לכך שניתן לדעת מה היא תרומתו של הקמפיין הדיגיטלי לתהודה שנוצרה בקהל הגולשים, להבין האם המודעה שפרסמתם בגוגל הביאה לכניסות איכותיות לאתר שלכם ולזהות מהלכים לא יעילים בזמן אמת.
גמישות אופטימאלית
היכולת לבחון את רמת היעילות בזמן אמת מביאה אותנו ליתרון נוסף, הקשור למידת הגמישות של השיווק הדיגיטלי. אם מדובר למשל בשלטי חוצות או פרסומות ברדיו ובטלוויזיה – שבהם לאחר שהקמפיין יצא לדרך האפשרות לבצע שינויים אמנם שרירה וקיימת, אך עלות השינויים לנצח תהיה גבוהה מאוד – הרי שלרוב במהלכי שיווק דיגיטליים קל מאוד לבצע שינויים.
אם לדוגמה תבינו בשלב מסוים כי מילות המפתח שבהן בחרתם לצורך הצגת מודעת Google AdWords אינן רלוונטיות עבורכם ואינן מספקות את הכניסות שלהן ייחלתם, בקלות רבה ביותר ולמעשה בלחיצת כפתור, תוכלו להחליף אותן באחרות. הקמפיין החדש שהשקתם בפייסבוק לא יצר את הבאז המתבקש? בקלות אין קץ תוכלו להסיר אותו מבלי לשלם ולו שקל אחד מעבר למה שהשקעתם בו עד כה.
פילוח מדויק של קהל היעד
היתרון האחרון שברצוננו להזכיר, נוגע לאפשרות הייחודית של הכלים הדיגיטליים לפלח את הגולשים לפי פרמטרים שונים. באופן הזה באפשרותכם לגרום לכך שהפרסומות שלכם יגיעו רק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, בדגש על לקוחות שרוב הסיכויים שירצו להשתמש בשירות שלכם או לרכוש את המוצרים שלכם. כך למשל ניתן כיום לנתח את הרגלי הגלישה של הגולש ולהציע לו שירותים או מוצרים מסוימים הרלוונטיים ספציפית לתחומי העניין שלו. בדיוק באותו האופן באפשרותכם לפנות רק לקהל המתגורר באזור מסוים, לשכבת גיל מסוימת בלבד ועוד.
קראו עוד
27 בדצמבר 2015|
של root|
רבים מאתנו נעזרים כיום בתשתית האינטרנט, ופותחים אתרים עבור הארגונים שלנו, העסקים שלנו, או לכל מטרה אחרת. עם זאת, כדאי לזכור שהאינטרנט לכשעצמו הוא חוליה חשופה לגמרי להתקפות. כיום, יש לא מעט גורמים אשר מנסים לחבל באתרים שלנו – ואנו צריכים לאמץ פתרונות אבטחת מידע אשר יוכלו לשמור על האתר שלנו מפני גורמים זדוניים. בואו ונבין מהי מפת האיומים – ומהם הפתרונות שנוכל ליישם מולם.
על האיומים והפתרונות
-
פריצה למאגר מסחרי – הסכנה המרכזית ביותר, היא של פריצה לאתר אשר מהווה מוקד למסחר אלקטרוני. כיום לא מעט בעלי אתרים מציעים מוצרים ושירותים, והלקוחות שלהם יכולים למסור פרטי תשלום של כרטיסי אשראי או חשבון בנק. הסכנה היא שגורמים זדוניים ינסו לפרוץ למאגר זה, לגנוב פרטי התשלום ולהשתמש בהם. לכן, פתרונות אבטחת מידע מתמקדים בעיקר בהטמעת פרוטוקול SSL, אשר הוא הפרוטוקול המוגן ביותר כיום לביצוע מסחר אלקטרוני, והוא מפריד בין שלבי התשלום, ומנתק בין מאגרי האתר למאגר המסחרי.
-
השחתה של האתר – בעיה נוספת של אבטחת המידע באינטרנט, היא שגורמים שונים פורצים לאתר, מפצחים את הסיסמה, ואז מנסים להשחית את האתר ולהרוס אותו. לעתים מדובר על גורמי אויב – אשר גם אם האתר שלכם לא עוסק כלל בסכסוך הישראלי-פלסטיני, הרי שמעצם העובדה שהוא בעברית, לפתע משחיתים אותו גורמי אויב. מה עושים במקרים הללו? דאגו לגיבוי קבוע לאתר בכל מקרה, הוסיפו עוד שכבת הצפנה, והכי חשוב – בחרו סיסמאות קשות לפיצוח.
-
האטת האתר – לעתים אתם מחפשים פתרונות אבטחת מידע משום שאתם שמים לב שהאתר שלכם הופך לאטי מאד. אתר לא אמרו להפוך לאטי סתם כך, ולא מעט גורמים שמנסים לפגוע בנו ינסו להאט את האתר דווקא כי הם חושבים שלא תשימו לב. במקרים הללו, התקינו תכונות קבועות לסריקת האתר שלכם, כחלק מסל של פתרונות אבטחת מידע לאתר. הסריקה תגלה את הרוגלות ותשמיד אותן.
להיות תמיד עם האצבע על הדופק
אנחנו ממליצים לכם תמיד לשים לב למצב של האתר שלכם, ולערוך לו דביקות וסריקות. אל תשכחו שיש לא מעט גורמים זדוניים שמסתובבים ברשת – וערנות יכולה למנעו אסון באתר.
קראו עוד
26 באוגוסט 2015|
של root|
אין טעם לחזור על הקלישאה השחוקה ששימשה בזמנו את דפ"ז של "אם אתה לא שם אתה לא קיים" וכו' אבל מה לעשות, אמיתות מסויימות בתחום השיווק, דינאמי ככל שיהיה, נשארות נכונות לעיתים גם אחרי עשרים שנה, אפילו אם המוצר עצמו השתנה. אם בעבר ההתיחסות היתה למדריך העסקים עב הכרס של אותה חברה, הרי שכיום הדברים אמורים לגבי בניית אתר אינטרנט לעסק ונוכחות אינטרנטית בסיסית.
קראו עוד
קראו עוד
29 ביולי 2015|
של root|
קידום אתרים הוא אחד התחומים שמתעדכנים בתדירות גבוהה במיוחד. סיבה אחת היא המדיניות של גוגל, שבשנים האחרונות מעדכנת את האלגוריתם לפיו היא מדרגת אתרים אחת למספר חודשים כשבחלק גדול מהמקרים מדובר בשינויים מהותיים מאוד (וזאת מתוך רצון להילחם באתרים שאינם מספקים ערך אמיתי לגולשים אלא מציגים תוכן דל ו/או משוכפל). סיבה שנייה היא התמורות המשמעותיות בהרגלי הגלישה שלנו, כשבשנים האחרונות השינוי הדרמטי ביותר הוא המעבר של רבים מאיתנו לגלישה באמצעות סמארטפונים.
ישראל היום: המון סמארטפונים, רובם משמשים גם לגלישה באינטרנט
ב-2013 פורסמו תוצאות מחקר בשם Our Mobile Planet שנערך עבור גוגל, ולפיו 57% מהישראלים היu (באותה שנה) בעלי סמארטפון, 3 מכל 4 השתמשו בו כדי לגלוש באינטרנט על בסיס יומיומי, 2 מכל 3 בעלי סמארטפון השתמשו בו מדי יום כדי לחפש מידע וגם שיעור הרכישות באמצעות סמארטפון היה גבוה מאוד – למעלה מ-50%. מאז חלה עלייה נוספת בשיעור בעלי הטלפונים החכמים ובתדירות ואינטנסיביות השימוש שנעשה בהם כדי לחפש מידע ולבצע פעולות שונות – כך שקל להבין מדוע קידום אתרים בימינו חייב לכלול התייחסות משמעותית לנושא הגלישה דרך הסמארטפונים.
תאימות למובייל – אחד הפרמטרים המשפיעים
בתחילת 2015 הודיעה גוגל באופן רשמי כי תאימות האתר למובייל היא אחד הפרמטרים המשפיעים על הדירוג שלו. החברה, שבמידה בלתי מבוטלת קובעת כיצד ייראה האינטרנט, לא פירטה עד כמה פרמטר זה יהיה כבד משקל, אולם רמזה כי בהחלט כדאי להשקיע ביצירת אתרים שמותאמים בצורה מיטבית לגלישה סלולרית – וכשגוגל ממליצה, כדאי ליישם.
מהירות עליית האתר
עוד גורם רב חשיבות בקידום אתרים בעידן הסמארטפונים הוא נקיטת כלים שיבטיחו כי האתר שלכם יעלה במהירות על מסכי הסמארטפונים השונים. הסיבה פשוטה: לגולש הממוצע יש פתיל קצר ואתרים שעולים לאיטם בטלפונים חכמים סובלים משיעור נטישה גבוה יחסית – וגוגל, שבסופו של דבר מנסה לבחון מהן העדפות הגולשים, מיישרת איתם קו ומעניקה ציון גבוה יותר לאתרים שעולים מהר יותר.
יותר חיפושים תלויי מיקום, פחות שאילתות זנב ארוך
גם מבחינת התוכן עצמו ומילות המפתח ישנם הבדלים בלתי מבוטלים בין קידום אתרים לסלולר לבין קידום אתרים "רגיל". בפרט ישנם יותר חיפושים בסמאטפון שהם תלויי מיקום ופחות שאילתות זנב ארוך (כלומר חיפושים של ביטויים הכוללים מספר מילים). חשוב מאוד להתייחס לכך, בפרט כשמדובר בקידום אתר שלמיקום שלו יש רלוונטיות (גלידריה בנס ציונה מן הסתם לא תמשוך אליה גולשים מכרמיאל, אבל חנות אינטרנטית לממכר תוספי מזון שמבצעת משלוחים לכל רחבי ישראל תרצה להביא אליה גולשים מכל מקום בארץ).
קראו עוד
29 ביוני 2015|
של root|
עומדים לקראת הליכי פיתוח, בנייה או עיצובו של אתר האינטרנט הבא שלכם? רגע לפני שאתם פונים לחברת אינטרנט העוסקת בהליכי פיתוח, בנייה ועיצוב אתרים, זה הזמן להיחשף למספר כללי ברזל האמורים ללוות את הליכי הפיתוח, הבנייה והעיצוב.
מבלי להגדיר מטרה לא ניתן להגיע אל היעד!
על מנת לבנות אתר אינטרנט שיהפוך עם הזמן למוביל בתחומו, ועל מנת ליהנות מעלייה מתמדת בקצב כניסות הגולשים לאתר, עליכם לתכנן את אתר הבית שלכם הרבה לפני שהתחלתם "הלכה למעשה" את הליך הפיתוח והבנייה. ההליך המקדים מכונה בשפה המקצועית: אפיון אתרים, והוא כולל מספר היבטים אותם תדרשו להגדיר מראש, לרבות, מהו סוג האתר ומהי מטרתו? מי הם קהלי היעד העיקריים והמשניים של האתר? מה יתרונות האתר ביחס לאתרים אחרים הפועלים ברשת בתחומו? מה הוא הערך המוסף המוענק לכל גולש באתר בהשוואה לאתרים אחרים ברשת? מענה מקצועי על שאלות אלו ואחרות יספק לכם תמונה מדויקת יותר בנוגע לאתר אותו אתם עומדים לבנות לפתח, וכפועל יוצא מכך, כל הליכי הפיתוח, הבנייה והעיצוב יהיו חופפים למטרות אותן הצבתם מראש.
ריגול תעשייתי זאת לא מילה גסה
השקיעו מזמנכם לטובת "ריגול תעשייתי" ברחבי הרשת. ריגול זה כולל ביקור בכל האתרים המובילים ביותר העוסקים בתחום הנושק לתחום בו עתיד אתר הבית שלכם לעסוק. הקדישו זמן מסך לכל אחד מהאתרים בהם אתם מבקרים, בדקו מה הם האלמנטים הנכונים באתר ומה הם נקודות התרופה של האתר.
חשבו על הליכי קידום האתר עוד טרם הקמתו
למדו כמה שיותר על תחומי הקידום, הפרסום והשיווק ברחבי הרשת, בין אם מדובר בהליכי שיווק באינטרנט באמצעות קידום אתרים ורכישת שטחי פרסום ובין אם מדובר בהליכי קידום אורגני או ממומן במנועי החיפוש והרשתות החברתיות. כיום, כבר בשלב אפיון האתר מומלץ לפנות לחברת קידום המתמחה בפרסום, קידום ושיווק אתרים ברשת. פנייה מוקדמת זו תסייע לכם לבנות תכנית פרסום ושיווק ממוקדת מטרה, ואף תאפשר לכם ליהנות ממספר רב של טיפים ועצות מעשיות לאופן בניית האתר ועיצובו.
לאחר שהשקעתם מזמנכם לטובת כל אחד מהכללים המופיעים לעיל, זה הזמן לאתר חברת אינטרנט המתמחה בליווי הליכי בנייה, עיצוב והקמה של אתרי אינטרנט מכל סוג ולכל מטרה. את הליך החיפוש מומלץ ליישם בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים הכוללים בין היתר: וותק מקצועי, תחומי התמחות, עבודות קודמות אותן ביצעה החברה, יכולותיה המקצועיות בתחומי השיווק, הקידום והפרסום ועוד.
קראו עוד
6 באפריל 2015|
של root|
כאשר אנו מעוניינים לפתח אפליקציה, אנו רוצים להבטיח שהיא תפעל על הצד הטוב ביותר, ובכדי שנוכל להבטיח את זה מהצעד הראשון, אנו צריכים לבחור מפתח אפליקציות מקצועי, שבינינו יש הבנה חזקה וכימיה טובה, כך שרעיונותינו לא יתנגדו אחד בשני ושנהיה בטוחים במאת האחוזים שבחרנו את המפתח הטוב ביותר, מבלי לחשוש לרגע אם עשינו את הבחירה הנכונה או לא. לכן אם אתם מעוניינים לפתח אפליקציה נהדרת, שתפרוץ בקלות, מבלי הצורך להתאמץ רבות, בחרו במפתח טוב, זה דבר ראשון, אך ישנה גם השאלה, איזה סוג של מפתח לבחור בכדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר. יש לנו שתי אופציות, הראשונה היא חברת פיתוח אפליקציות אדירה וחזקה, שלה יש ניסיון רב ומקצועיות רבה מאוד, ומצד שני יש לנו מפתח מתחיל, שלו יש מורל גבוה מאוד, לתת לנו את הטוב ביותר והוא רוצה להוכיח את יכולותיו על הצד הטוב ביותר, בכדי שהוא יוכל גם לפרוץ וששמו יתנוסס על אפליקציה מצליחה שהוא פיתח בעצמו. במאמר זה ניתן לכם את כל הדברים שאתם צריכים לדעת בעת בחירת מפתח לאפליקציה שלכם.
חברת פיתוח אפליקציות
חברה לפיתוח אפליקציות זו חברה שיודעת מה היא עושה, והיא כבר חזק בתוך התחום, כך שיש לה ניסיון ואין סיכוי שאפליקציה שיוצאת מכותליה תהיה לא פחות ממושלמת, אך ישנם גם חסרונות, חברת פיתוח זו היא חברה שלה יש עוד הרבה פרויקטים על הראש והיא לא תמיד תמצא את הזמן לדבר איתכם ולתאם ציפיות ביניכם, כך שלפעמים יקרו אי הבנות קלות, דבר נוסף, הוא שחברה זו גובה סכומים גבוהים לפיתוח אפליקציה ולא תמיד היא תתאים לתקציב של כל אדם, אך בכל זאת, זו חברה שאם תדעו לתת לה את המידע הנחוץ והנכון ותדעו לתאם ביניכם את הציפיות מהאפליקציה, מבלי שיהיו אי הבנות, אין סיכוי שהתוצר הסופי לא יהיה בדיוק כמו שרציתם או אף יותר. בקיצור אם יש לכם תקציב רחב ואתם שואפים הכי גבוה שאפשר בחרו בחברת פיתוח אפליקציות גדולה ובעלת ניסיון.
בחירה במפתח מתחיל
מצד שני, יושב המפתח המתחיל, שלו יש ציפיות מאוד גבוהות מעצמו, והוא רק מחפש דרך לפרוץ לעולם פיתוח האפליקציות, והוא רק מחפש פרויקט שבו יוכל להשקיע את כל הידע, הביטחון ואהבתו למקצוע בעזרתו, אמנם, אין לו הכי הרבה ניסיון או ידע איך להתמודד עם מצבים קשים, או מסובכים כמו שחברת האפליקציות תדע להתמודד, אך הוא תמיד יהיה בשבילכם בכל שינוי, בכל מחלוקת ובכל רגע נתון, שתרצו לשנות את הדבר הקטן ביותר, והוא תמיד ידע לתת לכם את העצה הטובה ביותר שהוא יכול לתת, יתרון נוסף, הוא היותו מתחיל והוא לא יגבה סכומי עתק לפיתוח האפליקציה, כך שאם לכם אין את התקציב הרחב ביותר, תוכלו לבחור במפתח מתחיל ואם תדעו לתקשר איתו בצורה טובה, ותתנו לו את היד החופשית במידה הנכונה תקבלו את התוצאה הטובה ביותר.
קראו עוד
9 בדצמבר 2014|
של root|
עולם הקידום הולך ומתפתח, רק לפני כמה שנים שמענו את המשפט האמור מפיהם של מאות מקדמי אתרים "התוכן הוא המלך". למעשה זה נכון מאוד שהתוכן הוא המלך, רק שישנם מקדמי אתרים שלקחו את המשפט הזה למקום אחר לגמרי והתעסקו בתוכן מלולי בלבד, ללא התעסקות במדיה ממגוון הסוגים הקיימים באינטרנט.
צריך להבין מהו תוכן
איש חכם אמר את המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" אלה מכם שמבינים בעולם התוכן הדיגיטלי, בטח יודעים כמה קשה לכתוב אלף מילים על נושא מסויים, וכמה מאמרים כאלה חודש בכדי לדאוג לרענון של תוכן.
תוכן שמורכב מ – 1000 מילים, לא חייב להיות תוכן איכותי, למעשה תוכן שמורכב רק ממילים הוא לרוב תוכן משעמם שקשה לקרוא את כולו, אלא אם היוצר של התוכן עשה את החלוקה לפסקאות בצורה מאוד איכותית וממוקדת תוך מחשבה מעמיקה על תתי הנושאים והשאלות של הגולשים המגיעים לקרוא את התוכן.
אז מה הפתרון?
שילוב של תמונות בתוך התוכן יכול להעשיר את התוכן, אפשר להוסיף תרשימי זרימה המצויירים בתוך תמונה, סתם תמונות אווירה או תמונות קשורות שיגרמו לגולשים להמשיך ולקרוא את הכתוב. אתרים שמקודמים היטב מכילים בתוכם מלבד טקסט, הרבה תמונות איכותיות הקשורות לנושא ועוזרות לגולשים לקבל תשובות לשאלותיהם.
וידאו – מאז העלייה של יוטיוב לשלטון מוחלט בעולם הוידאו באינטרנט, נעשה שימוש נרחב בסרטוני וידאו. צפיות ביוטיוב נעשו לנתון חשוב להצגת פופולריות הסירטונים, וזאת בכדי לפרסם מוצרים בצורה סמוייה, להעלות הסברים איכותיים, דוגמאות ומדריכים שונים באינטרנט. לדוגמא אם אנחנו מתעסקים בקידום של אתר מתכונים, אנחנו יכולים להוסיף מלבד מפרט של המתכון, סרטון וידאו המראה את כל השלבים של ההכנה של האוכל.
למה המדיה המגוונת עושה את העבודה?
יש כמה סיבות מרכזיות שמובילות את ההצלחה של אתרים המכילים מדיה מגוונת בקידום אתרים אורגני לראש תוצאות החיפוש.
תוכן עשיר הוא פשוט מעניין – כאשר גולשים מתעניינים בדבר מסויים קורים כמה דברים בו בזמן שגורמים לסיגנלים חיוביים למנועי החיפוש (כמובן לגוגל), הדבר הראשון הוא זמן שהייה גבוה מאוד באתר, המצביע על התעניינות הגולשים בעמוד הספיציפי, הדבר השני הוא שיתוף של העמודים המעניינים עם גולשים אחרים ברשת חברתית, דבר שמוביל תנועת הפניה מרשתות חברתיות לאתר ומפעיל סיגנל חברתי של גוגל המסמן לו שיש דיבור על התוכן. הדבר השלישי שקורה הוא קישורים טבעיים של גולשים שקראו את המאמר ומצאו לנכון לשתף אותו בקבוצות דיון המתאימות לכך ומהוות חלק מתחומי העניין שלהם.
לסיכום נסגור בהתאם לפתיחה:"התוכן הוא המלך" – המשפט הזה באמת נכון אם מבינים את המילים שעומדות מאחוריו ומכניסים תוכן רב איכותי ומגוון הכולל בתוכו טקסט, תמונות, וידאו וקבצים להורדה (במידת הצורך). אם עושים את עבודת התוכן בצורה איכותית שכזו ושומרים על סימני פיסוק בטקסט, איכות בתמונות ובכל שאר המדיה – מקבלים אתר מלך. במידה והתוכן אינו מושקע והוא לא איכותי, קורה דבר הפוך, התוכן הוא העבד ולא המלך.
המאמר בשיתוף Xsite seo המתמחה בשיווק אתרים באינטרנט וקידום אתרים מקצועי.
קראו עוד
9 בדצמבר 2014|
של root|
רבים מחפשים דרכים לשיווק העסק שלהם, אך לא תמיד חושבים על כוחו של האינטרנט, אם אתם מאלה שנמאס להם לפרסם במדיות שלא עובדות כמו פליירים או מודעות לא ממוקדות, כנראה שהגיע הזמן שתעברו לקידום אתרים אורגני.
אז מה זה בכלל?
המונח קידום אתרים אורגני מתייחס לקידום אתר בתוצאות החיפוש האמתיות או בשפה אחרת הטבעיות של גוגל, על תוצאות אלו לא משלמים כסף להקלקות ובטח שלא לצפיות, 100% טבעי. גוגל מדרג את האתרים על פי מגוון רחב של אלגורתמים שאף מתעדכנים מעת לעת, מאתגרים כל פעם את מקדמי האתרים מחדש ודורשים מהם להיות מעודכנים.
איך מגיעים למקום ראשון?
הדרך כמו תמיד לא פשוטה וקידום אתרים אורגני הוא לא משהו שקורה ביום או יומיים, כמו כל התחום של שיווק באינטרנט, מדובר על פעולה ארוכת טווח שברוב המקרים לוקחת כמספר חודשים, אך ברוב המקרים מגדילה את הכנסותיו של עסק בלמעלה מ 40% בהתחשב שאתם עסק מצליח.
תפקידם של מקדמי האתרים הוא לדעת את האלגורתמים המרכזיים שמשפיעים על דירוג האתר ופשוט לעבוד על פיהם, כיום אנחנו יודעים שלקישורים ותוכן חשיבות מכרעת בקידום אתר בגוגל ועל כן מקדמי אתרים משתמשים בהם באופן בלתי פוסק לקידום אתר בגוגל.
כמה זה עולה?
נקודה זו כואבת להרבה בעלי עסקים, קידום אתרים בגוגל עולה ברוב המקרים, למעלה מ 1500 ₪ בחודש, אכן סכום גבוהה במיוחד, במיוחד לעסקים קטנים שלא יכולים לאפשר לעצמם את הקפיצת מדרגה הזאת, אך ניתן להוזיל עלויות באמצעות שכירת פרילנסר או קידום אתרים לבד בגוגל, מה שיחסוך לכם מאות אחוזים.
איך בוחרים מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים?
כאשר אתם ניגשים לבחירת מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים רצוי תמיד לזכור שהחברות שיתנו לכם את התפוקה הטובה ביותר הם החברות שהביאו את רוב לקוחותיהם לתוצאות הראשונות בגוגל, אם אתם נתקלים בחברה ללא תיק לקוחות או בשפה אחרת ללא תוצאות ראשונות בגוגל, אל תבחרו בה, תמיד בחרו בחברות שמציגות לכם תוצאות בפועל, בדיוק כמו שאתם בוחרים ארכיטקט לבית או מעצב פנים, סמכו על התוצאות!
עוד דברים חשובים שצריך לזכור לפני ביצוע הבחירה הם המחיר, טיב השירות ומה אתם מקבלים. המחיר כמו תמיד משחק מחיר, בחיים לא כל מה שזול הוא יותר טוב, את זה חשוב לזכור.
השירות הוא גם כן דבר חשוב, בכל התהליך שלוקח חודשים, תצטרכו להיות בקשר עם אנשים שירותים ואנשים שאוהבים לעזור.
מה שאתם מקבלים ביחס לשאר החברות גם חשוב, חברה אחת תציע לכם חבילה עם 40 מאמרים ואחרת תציע לכם כ 10, תמיד בדקו איפה אתם מקבלים יותר בעבור המחיר שאתם משלמים.
קראו עוד
27 בנובמבר 2014|
של root|
פינגווין 3.0, עדכון אלגוריתם מנוע החיפוש של גוגל, הצביע על מגמות חדשות הנוגעות לקידום אתרים. אחת הנקודות העיקריות נוגעת במבנה פרופיל הקישורים המהווה את אחד מכלי הקידום הנפוצים בקרב חברות ומקדמי האתרים.
מקדמי אתרים נהגו עד עתה לחזק את אתרי הלקוחות באמצעות החלפת קישורים בין מקדמי אתרים ואתרי בעלי עסק פרטיים תוך כדי התמקדות בהפניית הקישורים לאתר הלקוח באנקור טקסט גנרי. דוגמא: חיזוק עסק להשכרת רכב באמצעות הפניית קישורים רבים מאתרים שונים עם הביטוי "השכרת רכב". עדכון הפינגווין האחרון הראה כי אתרים שפעלו בשיטה זו ירדו בדירוג גוגל ואף נעלמו מתוצאות החיפוש. מנגד, אתרים אשר גיוונו באנקור טקסט והשתמשו בשם המותג התחזקו והתקדמו במעלה תוצאות החיפוש.
הסיבה העיקרית לשינוי זה נעוצה בכך שענקית החיפוש שואפת לתת תעדוף לאתרים "טבעיים" יותר המספקים ערך לגולש. טבעיות זו מתבטאת בין היתר בבניית פרופיל קישורים – קישורים מגוונים בביטויים שונים מעידים על כך כי האתר באמת מוביל בתחום בו הוא עוסק וזה עשוי להקפיץ אותו במיקומים שונים ולא רק בביטוי הספציפי. מנגד, קישורים רבים עם אותו ביטוי נותנים נורה אדומה לגוגל שמזהה אי טבעיות והדבר עלול לפגוע במהרה באתר המקודם.
הלכך, יש לגוון בביטויים, אם ניקח את הדוגמא הקודמת ניתן להוציא קישורים בביטויים שונים, כגון: "שירות השכרת רכב אמין", "השכרת רכב ליום". כמו כן מומלץ להשתמש בשם המותג, לדוגמא: "איי.בי – שירות השכרת רכב במרכז". פעולה זו מחזקת גם את שם המותג ואמינותו בעיני מנוע החיפוש של הגוגל.
את המותג ניתן ורצוי לחזק בדרכים רבות, ביניהן:
שיווק ברשתות החברתיות – לייקים לדף העסקי בפייסבוק, פלוסים בגוגל+, הפניית קישורים לפרופיל הגוגל+ של בעל העסק. עדכון שוטף ושיתוף תוכן מתוך האתר בדפים העסקיים ועוד. הפרמטר החברתי מתחזק ולכן יש להתייחס אליו בצורה המתאימה במסגרת הקידום.
תוכן – כתיבת מאמרים מקצועיים באתר העסק וכן באתרים חיצוניים מובילים בתחום של העסק. כמו כן פרסום הודעות לעיתונות שיופיעו באתרי חדשות גדולים יחזקו מאוד את שם המותג.
קישורים – מעבר לאזכור שם המותג יש לקבל קישורים נכנסים מאתרים הרלוונטיים ביותר וכן יש להקפיד על קישורים יוצאים רלוונטיים – כלומר קישורים המעבירים את הגולש אל אתר שמספק לו מידע רלוונטי נוסף על תחום הדף בו הוא נמצא.
בשורה התחתונה, כשמקדמים אתר צריך לחשוב קדימה ולחשוב "גוגלית". אם גוגל הולך בכיוון "הטבעי", אזי יש להימנע משיטות קידום שחורות ו"מקצרות דרך" שעלולות לפגוע באתר בטווח הקצר והרחוק. לכן, יש לפעול בשיטות "לבנות" הפועלות על פי ההנחיות של גוגל. עבודת קידום שחושבת על צרכיו האמתיים של הגולש ופועלת לחיזוק שם המותג בצורה אינטגרטיבית ויצירתית באפיקי הקידום השונים, תסייע בחיזוק שם המותג ותקדם את האתר בצורה נכונה ויעילה.
מאמר אורח שנכתב ע"י וובריזולט – קידום אתרים אורגני
קראו עוד
5 באוקטובר 2014|
של root|
בכל הנוגע לפרסום עסקים בפייסבוק קיימות כמה שיטות חשובות לשיווק ברשתות החברתיות הנחשב ליעיל ביותר בעולם האינטרנטי הקולח בו אנו נמצאים. אז מהן השיטות היעילות ביותר לפרסום עסקים בפייסבוק? רמז: קניית לייקים בפייסבוק, פרסומות בפייסבוק, ויצירת דף בפייסבוק הן רק חלק קטן מהעניין.
פתיחת פייסבוק לעסקים
יצירת דף פייסבוק עסקי היא אבן הדרך הראשונה בתחילת שיווק ברשתות החברתיות. יצירת דף פייסבוק עסקי עליה להיות חכמה ומעוצבת נכון. היו צבעוניים בתמונות שאתם מציגים ונסו לייצר באאז נכון ברשת. במקרה ואינכם יודעים היכן להתחיל תמיד תוכלו להתייעץ עם חברות המתמחות בפתיחת עמוד פייסבוק עסקי במטרה לייצר קידום ברשתות החברתיות.
קניית לייקים לפייסבוק
קניית לייקים לפייסבוק היא פעולה הכרחית לקידום עסקים בפייסבוק. גם אם כבעלי עסקים לא בחרתם להיעזר בחברה המתמחה בשיווק ברשתות החברתיות על מנת לייצר קידום עסקים בפייסבוק, תוכלו לרכוש חבילות רכישת לייקים לפייסבוק מותאמות לקוח דרך שיחה עם איש מקצוע שיכול להתאים את החבילה בטובה והמתאימה ביותר לעסק לשירות או למוצר שלכם. למידע נוסף ושיטות על איך להשיג לייקים לפייסבוק ואיך לפרסם בצורה חכמה כנסו לטרופיק
בכל מקרה חשוב לא להתפתות לקניית לייקים בחינם לפייסבוק משום שמדובר בחשבונות פיקטיביים, משמע ריקים ללא לקוח אמיתי שעומד מאחורי הלייק ובצורה זאת סתם תבזבזו אנרגיה זמן ומשאבים בגיוס לייקים בחינם לפייסבוק ללא תוצאה.
קידום עסקים בפייסבוק
חברות המתמחות בשיווק ברשתות החברתיות וקידום עסקים בפייסבוק ידעו כיצד לקדם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. קידום עסקים בפייסבוק נעשה בדרך כלל בשילוב של פתיחת דף פייסבוק עסקי, קניית לייקים בפייסבוק, לעיתים בחבילות ופריסתם לאורך מספר חודשים עד כניסה לתודעת הלקוח, קידום סרטונים ביוטיוב ובפייסבוק, רכישת לייקים בפייסבוק לסרטונים ותמונות, קניית שטחי פרסום בפייסבוק ועוד.
שטחי פרסום בפייסבוק
עוד דרך נהדרת לפרסום עסקים בפייסבוק היא קניית מודעה, או בשמה השני באנר, שירוץ בדפי פייסבוק ויגייס עוד ועוד לקוחות ויצירות קשר. הגאונות בפרסום בפייסבוק היא היכולת להתאים את המודעה שלך לקהל היעד המדויק בשבילך וזאת משום שפייסבוק ואנשי המקצוע יודעים לפלח קבוצות קהלי יעד לפי פרטיהם האישיים של הלקוחות. לדוגמא: מעצבת שמלות כלה יוקרתיות במיוחד תוכל לפרסם את המודעות שלה באופן ממוקד ללקוחות הנמצאות לפי המידע בפייסבוק במערכת יחסים או מאורסות הגרות אזור המרכז ולחצו בעבר לייק על דפי פייסבוק של מעצבות, אקססורייז ולייף סטייל. לכן פרסום בפייסבוק נחשב ממוקד מאד.
פוסט אורח ע"י טרופיק – http://www.trueffic.co.il/
קראו עוד